A HÓHÉR HÁZA


a szerző rövid életrajza a következő mondattal kezdődik, illetve végződik: „Kolozsvárt születtem 1971-ben; 1990-ben kezdtem el tanulni az ELTE Bölcsészkarának magyar-orosz szakán. [...] Magam sem értem, hogy jutottam oda, hogy regényt írjak.”

• Könyvkritikák

A HÓHÉR HÁZA

történetek az aranykorból

2010.02.16. 22:21 Tompa Andrea

A szerző

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kolozsvárt születtem 1971-ben; 1990-től Budapesten élek, itt is tanultam. 1999 óta főleg szinházzal foglalkozom. A 80-as évek második felében, még kamaszkoromban zsengéket publikáltam a kolozsvári Utunkban, azóta nagyjából semmit szinház- és irodalomkritikán, esszéken kivül. Egyetlen, mondjuk így, szépirodalmi művem az Ex Symposionban jelent meg 2008 őszén, de a regény fejezetein kivül mást nemigen publikáltam. Pedig mindig is irtam valamit, rengeteg rossz és közepes verset és néhány érdemleges prózát is, de mára mind kihűltek. Darabokat  fordítottam oroszból, ez jó szórakozás. Első regényemre sokat készültem, de gyorsan irtam meg. Mindig meglepődöm, ha ránézek erre a könyvre. 

Email: ahoherhaza@gmail.com

 

Fotó: Kun Ákos

 

komment

süti beállítások módosítása